Ohayo!
ten blog jest o nas i o Tym co kochamy, czyli o anime! znajdziecie tu Napisz recenzję, opisy anime, które chętnie Polecamy ... LuB wręcz przeciwnie. Znajdą sie tu tez urywki z naszego zycia, Relacje z konwentów ITP ...
Serdecznie ZAPRASZAMY do czytania!

środa, 19 marca 2014

durarara! (moja opinia)

tak więc oglądałam drrr dość niedawno, choć planowałam ją obejrzeć już dawno bo widziałam jak moja siostra to oglądała i bardzo podobały mi się przejawy agresji. Na razie przejdę do fabuły.

Szczerze może to zabrzmić trochę... nudno ... no i chłopięco.... ale jest po prostu o wojnach gangów. Tak! też jak to usłyszałam to się zniechęciłam... no ale nie słusznie.

Akcja zaczyna się gdy jeden z głównych bohaterów - Mikado (tutajizaye w sumie nie ma 1 czy nawet 2 głównych bohaterów bo wszyscy są tak samo postawieni) przyjeżdża do Tokyo gdzie mieszka jego najlepszy przyjaciel z dzieciństwa. Gdy przyjeżdża dowiaduje się że jego przyjaciel- Kida, zna prawie wszystkich w mieście, tak wiec juz pierwszego dnia ma eielu znajomych. Gdy idzie pierwszy raz do szkoly w Tokyo poznaje pewna dziewczyne, ktora jest znajoma kidy I po penym czasie staje sie prxyjaciolka Kidy I Mikado, ktorzy sie w niej zakochuja.  Okazuje sie ze w ich okolicy zaczyna atakowac nozownik. Po pewnym czasie gangi znowu zaczynaja toczyc bitwy po miedzy soba, przede wszystkim zolte szaliki atakuja dolary, ktore tak na prawde tylko sa I nic specjalnego nie robia, jednak zolte szaliki oskarzaja je o to ze sa nozownikami. Oprocz tego jest tam wiele innych zdarzen , jednak nie da sie ich zbyt opisac, poniewaz drrr, wyroznia sie wlasnie tym ze jest bardzo rozno rodne: yak na prawde nie ma glownrgo bohatera ani jednego watku. Moim zdaniem jest to wielkim plusem choc czasem trudno bylo mi ogarnac kiedy opoeiadala dana osoba .... jedak kiedy zaczelam rospoznawac postacie po glosach ... anime sie skonczylo
Musze jednak przyznac ze jest bardzo wciagajace , choc pierwsze odcinki wydawaly sie byc nudne... gdy bylam na ok 15 odc i wzielam die za to ok 21 pierwszej lub 22 to ogladalam do 4 rano, poniewaz gdy chcialam juz to odlozyc na jutro to ciagle przywracala sie mysl ,,dobra po tym odc juz pojde spac". I w trn oto dposob skonczylan to anime.

ogolnie anime bardzo mi sie podobalo, jest na prawde smieszne, chocby jam Shizus wali w Izaye wszystkim co ma pod reka... doslownie! Znakami drogowymi czy automatami z picie. Osobiscie uwazam to za najlepsze momenty.

wiec juz rak krotko. Na prawde polecam! Ten tytul znajuje sie u mnie w 5 ulubionych anime.

moja ocena 9/10
amy-chan



PRZYPOMINAMY O PISANIU DO NAS MAILI Z PROPOZYCJAMI, RYSUNKAMI , PROSBAMI CZY CZYM KOLWIEK. JESLI BEDZIECIE AKTYWNI, OGLOSIMY KONKURS KTOREGO NAGRODAMI BEDA RZECZY ZAKUPIONE NA NIU CONIE, JEDNAK JESLI NIE BEDZIEMY DOSTAWAC KOMENTARZY ANI MAILI NIE ZORGANIZUJEMY GO! WIEC PROSIMY O JAKAKOLWIEK AKTYWNOSC! DLA WAS TO TAK NIEWIELE A DLS NAS TO ZNACZY DUZO! 
z gory dziekujemy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz