Ohayo!
ten blog jest o nas i o Tym co kochamy, czyli o anime! znajdziecie tu Napisz recenzję, opisy anime, które chętnie Polecamy ... LuB wręcz przeciwnie. Znajdą sie tu tez urywki z naszego zycia, Relacje z konwentów ITP ...
Serdecznie ZAPRASZAMY do czytania!

niedziela, 16 marca 2014

moja przygoda z anime

ok zaraz nadrobię Cały Tydzień z Góry! ale to może dobrze.
Tak Wiec wlasnie:,, jak sie zaczęła moja Przygoda z anime "?
zaczęła się ona tak, że moja siostra jest już otaku od 5 lat. Ja Swoje pierwsze anime obejrzałam ok nie wiem 2 może 3 lata Temu. było Nim Angel Beats! (mam zamiar obejrzeć je 2 raz) I jest Ono Przy okazji jednym z moich ulubionych anime!  dobrze no ale jak się to zaczęło?
Jak już wcześniej wspomniałam moja siostra jest otaku już długo I jej przyjaciółka Też jest otaku. spotykała się ona z nią czasem u niej czasem u nas no i czasem Jak były u nas i oglądały to do Nich chodziłam no i trochę oglądałam. No i pewnego razu chciałam coś oglądać z moja siostra ale ona oczywiście Tego bardzo nie chciała i powiedziała żebym sobie coś sama obejrzała. Powiedziała mi, żebym Sobie obejrzała Angel Beats! tak Wiec zrobiłam. spodobało mi sie,  wtedy więc po zakończeniu angel beats! zabrałam się za Swort Art Online. To mi się z resztą też podobało, jednak była to końcówka wakacji, więc jak się zaczął rok szkolny to później nie miałam za bardzo na to czasu!
pozniej do już w ogóle nie miałam Czasu. No i rok Temu z powrotem zaczęłam oglądać. Teraz Też nie mam wcale Za dużo Czasu jednak bardziej się Tym interesuję niż wcześniej. jak poszłam na expo to się jeszcze bardziej wczułam, ale po BACE to już całkiem. Myślę że od czasu Baki i od kąt jeszcze moje przyjaciółki zaczęły to oglądać zaczęłam nazywać siebie otaku.... jednak sama nie wiem czy jestem otaku. Moja siostra mówi że nie, jednak myślę że jestem otaku, który po prostu nie ma zbyt wiele czasu na oglądanie.... jednak gdy tylko jest jakieś wolne: wakacje, ferie, majówka itp. to się całkiem tym pochłaniam. No cóż staram się przynajmniej nie zaniedbywać nauki  (której jest niestety coraz więcej). 
myślę Ze wlasnie tak sie rozpoczęła Moja Przygoda .... jednak mogłam cos przypadkowo zmienić ponieważ ta moja droga do zostania otaku.... była długa i nie trudno było zapomnieć o jakiś szczegółach. Mam nadzieję że was nie zanudziłam.... a jak tak, to sory ale się rozpisałam :p

Juz niedługo pojawią sie:
Napisz recenzję różnych anime-i moze mang
-Nasze ulubione anime 
i wiele innych

Mam prośbę! piszcie w komentarzach Lub na naszego Maila (zaraz go dodam prosze sie nie nie martwić) Propozycje o czym byśmy mogły napisać, a predewszystkim.... o czym chcieli byście przeczytać.

Amy-chan
Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz