Ohayo!
ten blog jest o nas i o Tym co kochamy, czyli o anime! znajdziecie tu Napisz recenzję, opisy anime, które chętnie Polecamy ... LuB wręcz przeciwnie. Znajdą sie tu tez urywki z naszego zycia, Relacje z konwentów ITP ...
Serdecznie ZAPRASZAMY do czytania!

piątek, 4 kwietnia 2014

Ano hana

Ohayo!
Tak jak Neon Bunny przepraszam za nie aktywność na prawdę nie jest to łatwe.
Tak wiec dzisiaj napisze wam o świetnym według mnie anime! Zwie się ono w skrócie ano hana oczywiście cała nazwę znam ale jestem na komórce i nie chce mi się tego pisać  uwierzcie.
Od razu mowie ze tego anime nie da sie opisac zeby chocby czesciowo nie wyspoilerowac.
Ow anime opowiada o przyjaciolach z dziecinstwa. Gromadka ta rozpada sie przez wypadek. Jedna z dziewczynek Menma nalezaca fo tej gropy przyjaciol wpada do rzeki.
Choć przyjaciele  urywają kontakty to jeden z nich który był zakochany w zmarłej dziewczynie widzi ja dlatego jest tez uważany za dziwaka. Choć duch którego widzi chłopak wygląda na 15 lat... to ukrywa w sobie umysl 5 latki. Dowiaduje sie dlaczego duch pozostal na ziemi I zbiera wszystkich przyjaciół z dziecinstwa aby pomogli mu wyslac ducha tam gdzie niestety jego miejsce. Choc poczatkowo nie wszyscy wierza w istnienie ducha to pomagaja Jintanowi odeslac Menme do jej swiata.
Opis ten brzmi bardzo fantastycznie to ogolnie to anime jest melodramatem jednak sa momenty gdy mozna sie tAm na prawde posmiac. Uwazam ze to swietne, godne polecenia anime. Jest ono charakterem bardzo podobne do ang beats.
Moja ocena: 9/10
Amy- chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz