Ohayo!
ten blog jest o nas i o Tym co kochamy, czyli o anime! znajdziecie tu Napisz recenzję, opisy anime, które chętnie Polecamy ... LuB wręcz przeciwnie. Znajdą sie tu tez urywki z naszego zycia, Relacje z konwentów ITP ...
Serdecznie ZAPRASZAMY do czytania!

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Ohayo! tu ja amy. chcę przeprosić szczególnie za moją nieaktywność ale nie mam teraz czasu miałam testy i w ogóle a neon bunny ma więcej szczęścia bo jest ode mnie o rok młodsza i chodzi (niestety) do innej szkoły. tak więc za 2 dni zaczynają się ferie świąteczne wiec myślę że posty będą się pojawiały codziennie i będę miała czas oglądać kolejne anime co oznacza kolejne recenzje. Jak będziemy miały trochę tego czasu to od razu ulepszymy naszego bloga. Niestety dalej martwi nas wasza nieaktywność.... trudno! najwyżej nie będzie konkursów ani tym podobnych! skoro nie chcecie...
wszystko zależy od was!!!

~amy-chan

2 komentarze:

  1. możecie robić konkursy dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha ciekawe ktro wtedy wygra! ale dziekujemy za twoją aktywność!

    OdpowiedzUsuń