Ohayo!
ten blog jest o nas i o Tym co kochamy, czyli o anime! znajdziecie tu Napisz recenzję, opisy anime, które chętnie Polecamy ... LuB wręcz przeciwnie. Znajdą sie tu tez urywki z naszego zycia, Relacje z konwentów ITP ...
Serdecznie ZAPRASZAMY do czytania!

czwartek, 17 kwietnia 2014

Love live!

Ohayo!
Wracam po szczególnie mojej długiej nieobecności w towarzystwie ferii świątecznych. Dosłownie przed chwilą skończyłam oglądać wspaniałe anime, a jest nim LOVE LIVE! To może zacznę od fabuły.
Love Live jest o tym że 3 przyjaciółkach,które dowiadują się że ich szkoła ma być zamknięta. Jedna z nich postanawia stworzyć klub szkolnych idolek, aby móc ją uratować. Po wielu przeciwnościach losu i wielu problemów, zbierają większą grupę i dają różne koncerty. Okazuje się że mają szanse zakwalifikować do wielkiego festivalu idolek z różnych szkół, jednak czy im się to uda? czy ich grupa przetrwa tak wiele problemów!? żeby się tego dowiedzieć musicie to obejrzeć, nie będę spoilerować.  To było na prawdę wspaniałe anime! chyba teraz moje ulubione, a nie myślałam że uda się przebić angel beats, a jednak!  Na prawdę polecam obejrzeć to wspaniałe anime! na chwilę obecną tworzy się jego 2 sezon który ma dopiero 2 odcinki i zaraz je obejrzę! NA prawdę POLECAM!

Moja ocena: 9.5/10 bo jest na prawdę wspaniałe.

Amy- chan.
Do zobaczenia bo jeszcze dzisiaj do was wrócimy z Neon Bunny.

1 komentarz:

  1. Wspaniały blog !!!
    Chętnie obejrze Love Live!

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://mangowebazgrolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń